torsdag 12 augusti 2010

En sorts agility...



Jag har Zippo och både lilla och stora lillmattarna här på besök. Vi lekte en sorts agility. Zippo har aldrig lekt den här leken men jag och matte har gjort det några gånger (det är mest matte som tycker det är skoj men man får ju godis om man klarar hindren så varför inte?). Egentligen tycker jag det är roligare att hoppa och krypa och springa slalom i skogen i stället. Mer naturligt liksom. Men vi hade hur som helst väldigt roligt allihop! OBS! Tryck först bort reklamen längst ner så ser man texten!

6 kommentarer:

Sigge sa...

Vad du kan Myrra, men jag håller med dej sånt där ska man göra i skogen!

Hal sa...

Wow, vad skickliga ni är, stora som små, hundar som mattar! Och roligt ser det ut att vara!

Kasper sa...

Det där ser ju jätteskoj ut - men jag tror knappast att min matte skulle lyckas få in mig i en tunnel!

Nä, jag är väl ingen sork eller grävling eller nåt, heller!!!

Ibland är jag en HARE, säger matte! Hmmm...

Jag menar förstås inte att du och Zippo är grävlingar, ni heller, jag menar bara ... äsch, egentligen vet jag inte riktigt VAD jag menar.
Men en trevlig hellg vet jag att jag önskar dig!

Tuna sa...

Du inspirerar till agility! Jag utmanar dig snart!

Grimm sa...

Visst blir allting lite roligare när godis är inblandat? ;) Och jag håller med, hoppa och sånt ska man göra i skogen!
/Grimm

Hector sa...

Men vad skojigt det ser ut. Undrar om matte kan göra sådant med mig en dag med ? Ja och vankas det godis då gör man det ju absolut, en är ju mutbar s a s.
Ha en härlig vecka och välkommen hem tjtjen. Hoppas allt varit bra på din semester.