onsdag 30 juni 2010

Badvärsting!

Vi har jätteroligt på mitt dagis! Just nu är vi inte så många hundar kvar för de flesta har semester. På gården utanför dagiset står en stor härlig pool med vatten i. Det är en himla tur det för det är som alla märkt himla varmt nu.
Jag och en goldenkille som heter Xerox är badvärstingarna. Vi nästan bor i poolen! De mindre hundarna har svårare att hoppa i och ur och så finns det några riktiga badkrukor också men t o m dom vill svalka sig lite när det är som hetast på dagen. Kolla här på den lilla serien om oss som en av mina dagisfröknar gjort!

4 kommentarer:

Kasper sa...

Men HALLÅÅÅ!!! inte ser jag nån serie inte - och det vill jag ju. Badbilder är det bästa jag vet, när det är hundar som badar alltså.
Egen pool - inte dåligt!

Tidus sa...

Vilket lyxliv det verkar vara att gå dagis och ha en egen pool med en cool kille :)

Sigge sa...

WOW vilken bra serie!
Perfekt att ni har en pool i brist på sjöar.

Malte och Snoken sa...

Klart att du är värsta badbruden, det ser man ju på dig!
Vi tycker du är helt klart snyggast oxå även om malte muttra nåt om nåt cocker-artat fast det kan ju lika väl ha varit en kille säger matte...
slafspuss