söndag 20 juni 2010

Serenad.

6 kommentarer:

Kasper sa...

VACKERT, Myrra!!!! Det heter ju förstås att "underbart är kort", men jag hade gärna lyssnat mycket längre!!!
Hoppas få höra fortsättningen så småningom. För det VAR väl början till en symfoni vi fick höra?

Myrra och matte Mia sa...

Njae. den var kort för jag fick korn på något i luften när jag hade nosen i vädret sådär! Sen är det en del tekniska problem med långa filmer också, säger matte. OCH jag gillar egentligen inte att matte filmar mina hemliga sångövningar så matte måste smygfilm. Den här har jag i a f godkänt.

Tuna sa...

Vackert Myra! Jag önskar att jag också kunde sjunga så fint.

Susanne och Pebbels sa...

Hahaha...underbart!

Tidus sa...

Om jag inte varit charmad av dig innan så har jag totalt smält ut i en pöl på vardagsrumsmattan efter en sån vacker vovvesång! Du är mig en sann primadonna med en sån sångröst :)
gosnos

Malte och Snoken sa...

Men Myrra är du säker på att du inte är en kille? Så där låter vi i trädgården nu!! När vi lyssnade på din film kom vi sättandes o tittade storögt på matte o undra var är den där som tutar????!!!
slafspuss